+48 18 26-82-410 Kontakt

menu

Baileigh Industrial dokłada wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczną, wygodną i opłacalną wysyłkę dla naszych klientów. Współpracujemy z wieloma różnymi firmami spedycyjnymi, aby zapewnić najlepsze ceny oraz bezpieczeństwo przesyłki, a powstałe oszczędności przekazujemy naszym klientom.

Często zadawane pytania

JAK WYSŁANE SĄ ELEMENTY?

Baileigh Industrial korzysta z usług wielu firm kurierskich, w zależności od wielkości, wagi i przeznaczenia towarów, aby uzyskać najlepszą ofertę, a jednocześnie mieć pewność, że towary trafią do odbiorcy bezpiecznie i szybko.

W przypadku części lub małych maszyn, Baileigh zazwyczaj korzysta z usług UPS, a w przypadku większych produktów w Wielkiej Brytanii jest to zwykle UK Pallet Network, chociaż ściśle współpracujemy również z TNT, Woodland, Hellman oraz IFB.

Baileigh oferuje również dedykowaną usługę kurierską, w ramach której maszyna opuszcza nasz magazyn i zostaje dostarczona bezpośrednio do lokalizacji klienta, bez przeładowywania lub składowania pośredniego.

Można również zorganizować odbiór własny. Obsługa magazynu załaduje produkt na pojazd. W przypadku wybrania tej opcji, należy upewnić się, że pojazd jest zdolny do przetransportowania założonego ciężaru, a na stanie jest wystarczająca ilość pasów, która pozwoli właściwie zabezpieczyć ładunek.

Aby uzyskać więcej informacji, zadzwoń pod numer +44 (0) 2476 619 267 i porozmawiaj z członkiem obsługi magazynu.

JAK SZYBKO WYSYŁANE SĄ ZAMÓWIENIA?

GWARANCJA I CZĘŚCI ZAMIENNE.
Małe paczki, takie jak części zamienne i wymiany gwarancyjne zazwyczaj wysyłamy w ciągu 24 godzin. Po przetworzeniu zamówienia części znajdujące się w magazynie zwykle opuszczają nasz zakład w ciągu jednego dnia lub krócej. Aby zwiększyć szanse na wysyłkę tego samego dnia, należy dokonać zamówienia przed południem, aby umożliwić zespołowi magazynowemu zebranie zamówienia, spakowanie i wysyłkę przed codziennym odbiorem przez kuriera. Po wysłaniu, na terenie Wielkiej Brytanii, towary zazwyczaj docierają do klienta następnego dnia.

OSTRZA I ZESTAWY MATRYCOWE
Podobnie jak w przypadku przesyłek gwarancyjnych i części zamiennych, jeśli dane elementy są na stanie, wymienne ostrza i oprzyrządowanie może być zwykle wysłane tego samego dnia z dostawą dnia następnego, o ile zamówienie zostanie złożone przed południem.

WIĘKSZE MASZYNY.
Baileigh dołoży wszelkich starań, aby większe maszyny, które są na stanie magazynowym wysłać w ciągu 3 dni, a w zależności od lokalizacji, dostawy należy spodziewać się w ciągu 1 dnia (Anglia i Walia), 2 dni (Szkocja) lub w dłuższym okresie czasu w przypadku przesyłek zagranicznych. Po przetworzeniu zamówienia wszystkie maszyny są przygotowywane i pakowane zgodnie z naszymi surowymi normami, aby zapewnić, że bezpiecznie dotrą do klienta.

Aby dowiedzieć się, jak długo potrwa realizacja zamówienia, skontaktuj się z nami pod numerem +44 (0) 2476 619 267.

CZY MASZYNA JEST GOTOWA DO UŻYCIA?

Wiele maszyn jest wysyłanych w postaci fabrycznie wstępnie złożonej i gotowej do użycia. Niektóre wymagają minimalnego montażu, a w szczególnych przypadkach wymagany jest trochę bardziej złożony montaż. Jeśli klient uważa, że nie poradzi sobie z montażem lub po prostu nie chce tego robić, Baileigh oferuje usługę montażu za dodatkową opłatą. Aby dowiedzieć się, jakie są wymagane czynności montażowe w przypadku kupowanego urządzenia, należy zadzwonić pod numer +44 (0) 2476 619 267.

Niektóre maszyny Baileigh do uruchomienia wymagają również oleju hydraulicznego lub przekładniowego. Ze względu na przepisy transportowe maszyny nie mogą być przewożone z olejem zalanym do wnętrza. Aby dowiedzieć się, jaki olej jest wymagany do prawidłowego działania maszyny, należy zapoznać się z jej instrukcją przed użyciem, ponieważ uruchomienie urządzenia bez oleju może spowodować jego uszkodzenie, co jest powodem unieważnienia gwarancji.

MASZYNA JEST USZKODZONA, CO POWINIENEM ZROBIĆ?

Baileigh dokłada starań, aby wszystkie maszyny były dostarczane do naszych klientów szybko i bezpiecznie, ale czasami zdarzają się wypadki. Podczas dostawy, przed podpisaniem dokumentów, należy dokładnie sprawdzić urządzenie pod kątem uszkodzeń, w tym wskaźnika Tip'N'Tell, który pokazuje, czy maszyna została upuszczona. Jeśli urządzenie jest zauważalnie uszkodzone, nie należy przyjmować dostawy i zadzwonić pod numer +44 (0) 2476 619 267.